اخبار و مقالات

22

به منظور رفاه بیشتر شهروندان محترم و رسیدگی آسان تر به شکایات و انتقادات ایشان ، توسط سازمان تاکسیرانی صورت پذیرفت ؛

به منظور رفاه بیشتر شهروندان محترم و رسیدگی آسان تر به شکایات و انتقادات ایشان ، توسط سازمان تاکسیرانی صورت پذیرفت ؛

رضا علینقی پور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک بیان داشت : یکی از مهم ترین مشکلات و معضلات شهروندان محترم در خصوص اعلام شکایت از رانندگان تاکسی و اعلام انتقادات و پیشنهادات ، نداشتن وقت کافی برای انجام این امر بود که سازمان سامانه پیامکی 10007993 را از سال گذشته به بهره برداری رساند و از طریق سایت سازمان به اطلاع ایشان رسانید ، که پس از گذشت یک سال و با در نظر گرفتن دریافت و بررسی کلیه پیامک ها از سوی شهروندان ، عدم اطلاع رسانی کافی به ایشان بیشتر به چشم می خورد .

ایشان در ادامه افزود : این مشکل در شورای اداری سازمان مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر بین کارکنان بهترین راه برای رفع این مشکل و تبلیغ آسان تر درج شماره پیامکی بروی صندوق عقب کلیه تاکسی ها پیشنهاد و مورد موافقت کلیه اعضاء قرار گرفت که توسط نیرو های بازرسی سازمان سریعاً‌ درج گردید .

علینقی پور در خاتمه خاطر نشان ساخت : با انجام این امر در اسرع وقت به شکایت شهروندان بدون حضور ایشان رسیدگی و نتیجه به ایشان اعلام می گردد ،‌ و همچنین سازمان تاکسیرانی آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده از طریق سامانه پیامکی 10007993 در راستای ارائه خدمات حمل و نقل درونشهری با کیفیت و کمیت بالا تری از سوی شهروندان می باشد .

تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1481)
کد خبر: 148
  • به منظور رفاه بیشتر شهروندان محترم و رسیدگی آسان تر به شکایات و انتقادات ایشان ، توسط سازمان تاکسیرانی صورت پذیرفت ؛

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت