معرفی سازمان
اشیاء پیدا شده
صدور مرخصی
نرخ کرایه ها
نقشه شهر اراک
آزمون شهر شناسی
نرخ سرویس مدارس در سال 1398 به میزان 20 درصد افزایش یافت.
پیام تبريك سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک چبه مناسبت 9 ارديبهشت روز شوراها مقام معظم رهبری: بهترین نماینده شوراها کسی است که درد مردم را بداند، با مردم همدل و صمیمی باشد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافی گری خود نباشد. بسم الله الرحمن الرحیم و امرهم شورا بینهم نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گ...
تاکسی های دوگانه سوز که در طرح معاینه فنی به علت نقص فنی کپسول سی ان جی رد شده اند می توانند از تسهیلات وام استفاده نمایند
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ، از تحویل 6 دستگاه موبایل و 54شی گمشده به واحد اشیای این سازمان طی فروردین ماه توسط رانندگان تاکسی خبر داد به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ،حجت اله مرادی سرپرست سازمان در خصوص خبر فوق بیان داشت: طی فروردین ماه سال جاری رانندگان تاکسی شهر اراک بیش از60مورد انواع اشیا مفقودی را به سازمان...
کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر اراک از واحد اتوبوسرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، با محوریت بررسی وضعیت موجود اتوبوس های شهری از لحاظ قطعات، لوازم یدکی، تعمیر و نگهداری، بازدید بعمل آوردند.
حجت اله مرادی، سرپرست سازمان از برخورد با 100راننده متخلف در طی فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: با رانندگانی که نرخ مصوب کرایه تاکسی را رعایت نمی کردند توسط سازمان برخورد شد.
حجت اله مرادی
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک
رضا علینقی پور مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کلان شهر اراک بیان کرد : تقدیر و تشکر از رانندگان نمونه تاکسی همواره در دستور کار سازمان قرار گرفته است که با انجام این مهم باعث تشویق و ترغیب دیگر رانندگان زحمتکش تاکسی می گردد که با برخورد مناسب و رفتار پسندیده خود شایستگی و لیاقت این قشر زحمتکش را در دیدگان شهروندان محترم به اثبات می رسانند که مؤید این مطلب تأیید حسن رفتار و کردار و حضور فعال آقای محسن انصاری راننده تاکسی خط کوی علوی از سوی ساکنین و مسافرین محترم کوی علوی می باشد .
ایشان در ادامه در خصوص چگونگی انتخاب راننده نمونه گفت : معیار انتخاب راننده نمونه تاکسی ، نحوه برخورد مناسب و در خور شأن ایشان با مسافرین محترم ، حسن امانتداری ، حضور فعال در خط مربوطه در طول روز ، نداشتن شکایت از سوی شهروندان ، با ظاهری آراسته و خودرویی تمیز در محل کار خود حاضر شدن و رعایت اصول و قوانین سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی می باشد .
علینقی پور در خاتمه تصریح کرد : به همین منظور از آقای محسن انصاری تاکسیران نمونه ای که کلیه موارد مطروحه فوق را رعایت نموده و از نظر رعایت قوانین ترافیکی و اخلاق فردی از نظر سازمان و مهم تر از همه از نظر شهروندان گرامی نمونه شناخته شده است ، تقدیر و تشکیل بعمل آمد .
نام
ایمیل
وب سایت
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز